Evrensel Paylaşım Noktası

Bilgi güçtür,paylaştıkça büyür...

EPfarkı EPfarkı


    Gönderdiğiniz Ticketlarınıza Gelebilecek Muhtemel Cvplar Ve Türkçe Karşılıkları..

    admin
    admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 216
    Puan : 660
    Kayıt tarihi : 02/04/10

    Gönderdiğiniz Ticketlarınıza Gelebilecek Muhtemel Cvplar Ve Türkçe Karşılıkları.. Empty Gönderdiğiniz Ticketlarınıza Gelebilecek Muhtemel Cvplar Ve Türkçe Karşılıkları..

    Mesaj tarafından admin Bir C.tesi Haz. 12, 2010 10:25 am

    Gönderdiğiniz TicketLarınıza GeLebiLecek MuhtemeL CvpLar Ve Türkçe KarşıLıkLarı..

    1 NumaraLı Ticket


    Hail xxx!

    In order to help you secure your account and not give out
    your new password and secret answer to an un-authorized individual,
    please create a new account and submit a new support ticket.
    In the support ticket we will need the account name and
    Full payment information regarding that account.
    We need the ALL the click and buy 9 digit customer ID numbers and K-ESN numbers that were used for your previous purchases.
    Please include as many previous transactions as you can.
    If you can also tell us what you bought and when you bought it, that would be greatly appreciated as well.
    Failure to provide ALL the information will only delay the verification process.
    I apologize for any inconvenience this may cause.
    Please feel free to contact us if any more questions or concerns arise and thank you for playing Knight Online!

    BöLe Bi Ticket Charı HackLenenLer Yada CharıyLa İLgiLi BiLgiLeri Deiştirmek İsteyenLere GeLir..
    Çünkü K2 Account BiLgiLerinizin DeiştiriLmesi İçin Sizden CHarınızLa İLgiLi Her BiLgiyi İster..
    GüvenLikLe ALakaLı Bi Konudur..
    Bu Ticketta AnLatıLan İse Hack NedeniyLe Gönderdiğiniz Ticketın YanLış
    OLduğu Ve Yeni Bi CharLa Yeni Bi Ticket Atmanız İstenmektedir..
    Yeni CHarLa Atıcağınız Ticket'a Account İd'si,O İd'den YapıLmış Bütün HarcamaLarın Listesi,O İd İLe ALış-Veriş Yapmış OLduğunuz
    Bütün C&B HesapLarının 9 HaneLi İd Numarasını,Ve K-ESN NumaraLarı İstenmiştir..
    O İd İLe ALış-Veriş Yapmış OLduğunuz Kredi KartLarının Son 4 Rakamı İstenmese BiLe Siz Genede Yazın..İşinize YarayabiLir..




    2 NumaraLı Ticket


    Thank you for contacting Knight Online Customer Support.
    During the recent patch, duplicated items, certain bifrost items or items obtained through unauthorized
    means were removed from the game as part of a process to keep the game fair for all of our players.
    We are aware that loss of items can be frustrating, however in this situation;
    we will not be offering compensation for items removed during the last
    patch. I apologize for any inconvenience this may have caused.
    Thank you for playing Knight Online and happy hunting!

    Bu Ticketta GeLen Bi Dupewipe Patch'i Sonrasında SiLinen İtemLerini Geri İsteyen Bi Arkadaşımıza GeLmiş..
    Bu Ticketta SiLinen İtemLerden Hiç Birinin Geri GeLmiceğini BiLdirmiş..



    3 NumaraLı Ticket



    Thank you for contacting Knight Online Customer Support.
    Unfortunately, I am unable to determine the exact nature of your inquiry.
    Please submit another support ticket, making sure to explain your issue as clearly and with as much detail as possible.
    Once this information is received we will be more than happy to assist
    you further. I apologize for any inconvenience this may cause you.
    Thank you for playing Knight Online and happy hunting!

    BöLe Bi Ticketta İse YoLLadığınız Ticket'ın AnLaşıLmaz OLduğu Ve Yeni Bi Ticket Atmanız Gerektiği Yazmaktadır..



    4 NumaraLı Ticket


    Thank you for contacting Knight Online Customer Support.
    However, I am unable to determine the nature of your inquiry.
    If you would please restate the issue and be as specific as possible.
    I apologize for any inconvenience that this may cause and thank you for your understanding.


    Bu Ticketta Aynı AnLamda Ve Daha Açık Ve Net Bi Ticket Atmanız Gerekmektedir Yazıyor..


    5 NumaraLı Ticket


    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Department.
    I have verified that your ticket has been forwarded to the group in charge of resolving issues like these and
    will be contacting you as soon as possible.
    Rest assured that your ticket has not been lost or is being ignored. Due to the complexity of this type of ticket,
    our response may be slightly delayed.
    As a reminder, please refrain from submitting additional tickets as your current request is already being processed,
    this can lead to a delay in us resolving your issue.
    We thank you for your patience in regards to this matter


    Bu Ticket İse Daha
    Öncede Attığınız Ticketın OnayLandığını Fakat Ticket Sistemindeki
    KarışıkLık Nedeniyle Cvp Vermekte Geç KaLdıkLarını BiLdirmişler..



    6 NumaraLı Ticket


    Thank you for providing some of your payment information; however,
    we still need more information from you in order to verify
    "ID.*******". Please reply to this ticket with the original account registration date in addition to
    ALL of the KESN numbers used to make purchases on the account. Failure
    to provide ALL information will only delay the verification process.
    Once we receive this information from you, we will be able to make the requested changes to your Secret Question and Answer.
    Thank you for your patience and understanding in this matter. Happy hunting!


    Bu Ticketta AsLında İLk Örnektekinin Aynısı..Bu Ticketta İse GizLi Soru
    Ve Cevabı DeiştiriLmek istenmiş..Fakat Daha Çok BiLgi istenmiş Ve
    1. Ticket Örneğinde AçıkLadıkLarımı İstemişLer..



    7 NumaraLı Ticket


    After I investigated this account I have determined that this account was blocked due to payment fraud.
    If there are questions regarding this, please submit a ticket under the billing category so that
    they can answer any questions that you may have.
    Unfortunately, customer support does not have the capabilities to look further into the issue. Thank you.


    Bu Ticketta İse Accountunuzun Payment(Ödeme) Sorunu NedeniyLe BanLandığı YazıLmaktadır..
    0212 414 27 97 begin_of_the_skype_highlighting 0212 414 27 97 end_of_the_skype_highlighting C&B TeLefon Numarasını Ararsanız Ne Kadar Borcunuz OLduğunu Öğrenirsiniz..
    Ve C&B'ın Müşteri TemsiLciLerinin VericekLeri Bi Hesap Numarasına Borcunuzu Ödediğiniz An Charınızın Banı AçıLır..



    8 NumaraLı Ticket


    Thank you for contacting Knight Online Customer Support.
    I regret to inform you that this account has been closed,
    as someone with access to this account was observed using third-party tools which violates our posted Terms of Service policy.
    This account will not be unblocked and all current/future tickets will
    be closed and no further action will be taken on this account.
    I apologize for any frustration this may have caused and thank you for your understanding.


    Bu Ticketta İse Charınızın Kosp NedeniyLe BanLandığı Ve Ne Kadar Ticket Atsanızda AçıLmayacağı Yazıyor..



    9 NumaraLı Ticket



    Thank you for contacting Knight Online Customer Support.
    I apologize for the delay. This is a known issue in the game.
    I have presently compensated this account with Knight Cash;
    please use it to transfer back to your initial nation and clear all your quests from your quest log.
    After having done so, please submit another ticket and we will
    compensate your account once more to allow you to transfer back to
    your desired nation. Please make sure you are not in a clan and have no
    quests in your quest log before you transfer nations again.
    I apologize for the inconvenience this may have caused you and if you
    have any more questions please do not hesitate to contact us.
    Thank you for playing Knight Online and happy hunting!


    Bu Ticket İse Nts Sonrasında GörevLeri Bugta KaLan Bi Arkadaşımıza GeLmişti..
    K2 Hatasını KabuL Etmiş Ve Verdiği Cash İLe Yeniden Eski Irkına Dönüp GörevLerini TemizLemesini İstemiş..
    BunLarı Yaptıktan Sonra Yeni Bi Ticket Atmasını istemiş Ve Dönmek İstediği Irka GeçirecekLerini BiLdirmişLer..
    Bu Sırada Hiç Bi Görevinin KaLmamasını Ve Hiç Bi CLana Girmemesini İstemişLer..


    10 NumaraLı Ticket


    I regret to inform you that your account has been blocked on 2/1/2007 for payment fraud concerning your Knight Online account.
    In order to resolve this issue, please contact the source of payment made on the account in question.
    After doing so please request the company to contact K2Network in regards to your account.
    Thank you for your understanding.

    Bu Ticketta Payment(Ödeme) Sorunu İLe BanLanan Bi Arkadaşımın Attığı Ticketa GeLen Bi Cvptır..
    0212 414 27 97 begin_of_the_skype_highlighting 0212 414 27 97 end_of_the_skype_highlighting C&B TeLefon Numarasını Ararsanız Ne Kadar Borcunuz OLduğunu Öğrenirsiniz..
    Ve C&B'ın Müşteri TemsiLciLerinin VericekLeri Bi Hesap Numarasına Borcunuzu Ödediğiniz An Charınızın Banı AçıLır..


    11 NumaraLı Ticket


    Thank
    you for contacting Knight Online Customer Support. In order to provide
    the best customer service possible, and to keep ticket response times
    to a minimum, we request that all players submit only one support
    ticket per issue experienced. It appears as though you have submitted
    several support tickets in regards to the same issue. In the future
    please refrain from sending multiple tickets on the same issue as it
    slows our ability to serve the Knight Online community in a timely
    manner. We are doing everything we can to resolve your issue quickly
    and I apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you
    for your continued support of Knight Online.


    BöLe Bi Ticketta İse
    Aynı Konuda 1'den FazLa Ticket YoLLadığınız AnLatıLmış..Yani Ticket
    Attıktan Sonra Cvp GeLmedikçe Aynı Konuda Yeniden Ticket Attığınız Ve
    Bunun CS'nin İşini ZorLaştırdığını Ve Bir Daha Cvp GeLmedikçe Aynı
    Konuda Ticket Atmamanız İstenmiştir..Ticket Gönderdiğiniz Zmn Bazen 1
    Hafta FaLan SürebiLir Cvp GeLmesi..1 Haftadan Önce Yeni Bi Ticket
    Atmazsanız İyi OLur..Gönderdiğiniz Ticketlarınıza Gelebilecek Muhtemel Cvplar Ve Türkçe Karşılıkları.. SmileYoksa BöLe Bi TicketLa KarşıLaşırsınız..Gönderdiğiniz Ticketlarınıza Gelebilecek Muhtemel Cvplar Ve Türkçe Karşılıkları.. Smile



    12 NumaraLı Ticket


    Hail Loyal Knight!

    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team. I
    sincerely apologize that, at this time, we are unable to respond as
    quickly as we would like. We can assure you that we are working on this
    matter to respond back to our loyal adventurers in a timely manner.
    Please understand that there may be a brief delay while we attempt to
    resolve your issue. Again, we sincerely apologize for the delay.

    Thank you for your continued support in playing Knight Online!


    Bu Tür Bi Cvpta İse
    Gönderdiğiniz Tickettaki Sorununuz İLe İLgiLi Çözüme HaLa
    ULaşamadıkLarını Ve HaLa Bu Konu Üstüne ÇaLıştıkLarını Ve AnLayışınızda
    DoLayı Tşk EttikLerini YazmışLar..Gönderdiğiniz Ticketlarınıza Gelebilecek Muhtemel Cvplar Ve Türkçe Karşılıkları.. Smile



    13 NumaraLı Ticket


    Thank
    you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am
    unable to resolve this issue personally and must escalate it to another
    department for further review. Rest assured that your issue will be
    addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for
    any inconvenience this may have caused and thank you for your patience
    as we work to resolve this matter.


    BöLe Bi Ticketta İse
    Sorununuzu HaLa ÇözemedikLerini Başka Bi BöLüme YönLendirdikLerini Ve
    En Kısa Zmnda ÇözecekLerini BeLirtmişLer..Gönderdiğiniz Ticketlarınıza Gelebilecek Muhtemel Cvplar Ve Türkçe Karşılıkları.. Smile


    14 NumaraLı Ticket


    As we have now enabled the email address change feature, please log into [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
    under account management to do so. You will be asked to answer a secret
    question then input your new information once answered correctly.
    Please note that the email address must be unique and not linked to any
    other account, as there can only be one email address to one account.
    The same process can also be done with password changes as well. In
    addition, if at any time you ever forget the password to any account,
    you can change it by using the “Forgot PW” option on the website – your
    password will be sent to the e-mail address that is on the account. I
    apologize for any inconvenience that this may have caused. Thank you
    for playing Knight Online and happy hunting!

    -CSR Qdius, Knight Online Customer Support


    Burda Sölemek İstedik Şey E-mail Deişikliklerini Siteden Login Olarak
    Deiştirmeyi Aktif Hale Getirdikleri Ve Bunun İçin Sana Gizli Sorunun
    Cvbını Sorucaklarını ve Önce Doğru Cvbı Alamarı Gerektiği
    Yazıyor..Ayrca E-mail Adresinin Başka Bir Hesaptadada Kullanılmaması
    Gerektiği Yazıyor..Aynı İşlemin Şifre Deişimi İçinde Geçerli Olduğu
    Yazıyor..Buna Ek Olarak Eğer Şifreni Unutursan Resmi Sitedeki Forgot PW
    Bölümünden Şifreni Deiştirebilceğin ve Şifrenin E-mail Adresine
    Gidiceği Yazıyor..



      Forum Saati Çarş. Haz. 19, 2019 6:44 am